Poradna HP ScanJet G4050

Autor: | Vloženo: 21.12.2014 000 12:58 | Témata: Poradna HP ScanJet G4050

Fungují lampy správně ?

Zajímá mne jak mají správně fungovat lampy ?
Při zapnutí přístroje se mi rozsvítí obě, a to různou barvou (blíž zdroji svítí méně, do světle zelenomodra a vzdálenější mléčně bílou). První před zahájením skenování zhasne. (takže osvit předlohy probíhá pouze na jednu lampu.)
Je to tak v pořádku, nebo jde o závadu ? (různé barvy, zhasnutí)

  • 22. prosince 2014 - Odpověď partnera sekce HPmarket.cz

    Dobrý den,

    v tomto případě vřele doporučuji kontaktovat přímo technickou podporu HP na telefonním čísle 225 376 437. Připravte si vedle popisu problému také sériové číslo skeneru.
    Věřím, že Vám technici s tímto problémem poradí.
    Hezký den
    Roman Plášil

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • H

      25. prosince 2014 - H

      Dobrý den,
      Vřele věřit můžete, ale realita je, že s žádným technikem mě slečna nechtěla spojit, a neznala jaké lampy jsou používány ani nebyla ochotná se dotázat a poslat mi odpověd mailem. Odkázala na ext. servis, který neopravuje ale mění celé skenery kus za kus nebo skenovací hlavy v ceně poloviny nového skeneru. I když lampa by mohla stát ani ne 300kč. Ani oni nevěděli jaký přesný typ lamp se používá. Napsal jsem na forum HP a odezva také žádná. Takže at se jde celá HP podpora vycpat a přístě doporučuji všem koupit jinou značku.


    • H

      25. prosince 2014 - H

      Typ lampy chci vědět abych si to sám vyměnil, což lze snadno. Skener je beztak po záruce. Ale to by pro HP nebyl takový job, njn. Nebude ani tak.


    • H

      8. ledna 2015 - H

      Uvedené tel. číslo na podporu HP, v případě skenerů Scanjet nevolejte, správné je 261307310.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.